Informujemy, że nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Polityce Prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies we wskazanych w niej celach (w tym profilowanie), prosimy o wyłączenie cookies w przeglądarce lub opuszczenie strony.
Czym jest Lantre Care?
W Lantre Care przygotowaliśmy dla Ciebie wyjątkową ofertę ubezpieczeń na produkty Apple, dzięki której nie musisz martwić się o zdarzenia takie jak zbicie ekranu w iPhonie, przypadkowe uszkodzenie sprzętu MacBooka, czy nawet kradzież, rabunek lub włamanie, którego celem może zostać Twój nowy sprzęt Apple’a.
Apple to marka premium i - jak wiadomo - naprawy potrafią być drogie. Nie ryzykuj i ubezpiecz swoje urządzenie Apple zaraz po zakupie. Zyskasz spokój i komfort używania, a jeżeli coś się wydarzy, naprawa będzie szybka i wykonana w profesjonalny sposób.
Jakie są korzyści ubezpieczenia Lantre Care?
24h worldwide
Ubezpieczenie działa 24 godziny na dobę i na całym świecie - nieważne, czy jesteś na wakacjach, czy w pracy lub szkole.
Realna oszczędność
Zamiast wydawać na naprawę, oszczędź pieniądze na kolejne zakupy - koszty naprawy i kuriera pokryje ubezpieczyciel.
Postaw na wygodę
Szkodę możesz zgłosić telefonicznie lub mailowo, a sprzęt zostanie odebrany od Ciebie przez kuriera.
Błyskawiczna reakcja
Do 48 godzin od zarejestrowania zgłoszenia, kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenia i dostarczy je do serwisu naprawczego.
Szybki czas naprawy
Naprawa urządzenia trwa do 10 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu przez kuriera.
Elastyczne pakiety do wyboru
Przypadkowe uszkodzenie ekranu iPhone'a
Okres ochrony: 1 rok | 2 lata | 3 lata
Zbita lub pęknięta szyba w nowym iPhonie to zmora każdego klienta i najczęściej występująca sytuacja, w której zastanawiamy się, czy mogliśmy zrobić coś więcej, żeby nie wydawać kilkuset złotych (a często więcej) na naprawę. Nawet najlepsze etui nie chroni w 100%.
Ze względu na charakter szkody, ubezpieczenie przypadkowego uszkodzenia ekranu dotyczy wszystkich iPhone’ów w ofercie Lantre.
Przypadkowe uszkodzenie całego urządzenia
Okres ochrony: 1 rok | 2 lata | 3 lata
Ciężko przewidzieć wszystkie zdarzenia prowadzące do przypadkowych uszkodzeń naszego sprzętu. Wystarczy, że zawieje wiatr, czy ktoś szturchnie Cię na ulicy. W wielu sytuacjach bierze też udział woda, czy inne ciecze, które uporczywie starają się zniszczyć Twojego Apple’a.
Przypadkowe uszkodzenie całego urządzenie dostępne jest dla:
- iPhone
- Mackbook Air i Pro
- iMac
- Mac Mini i Mac Pro
- Watch
Przypadkowe uszkodzenie + kradzież/włamanie/rabunek
Okres ochrony: 1 rok | 2 lata | 3 lata
To rozszerzenie poprzedniego pakietu o celowe działania innych. Urządzenia Apple’a to drogi i topowy sprzęt, na który nie wszyscy mogą sobie pozwolić i niektórzy starają się wejść w jego posiadanie nielegalnie. Rabunek w biały dzień na ulicy? Włamanie do biura czy mieszkania? Taki sytuacje zdarzają się każdego dnia i nigdy nie wiemy, czy ktoś nas właśnie nie obserwuje.
przypadkowe uszkodzenie całego urządzenia + kradzie dostępne jest dla:
- iPhone
- Mackbook Air i Pro
- iMac
- Mac Mini i Mac Pro
- Watch
W tych sytuacjach...
Zbity ekran telefonu
Kto z nas nigdy nie zbił szybki w swoim telefonie niech pierwszy rzuci iPhone'm.
Kradzież sprzętu
Sprzęt od Apple cieszy się świetną renomą i niezaprzeczalnym prestiżem. Niestety, często przez to stają się obiektem kradzieży. Z Lantre Care będziesz zabezpieczony, nawet jeśli to przydaży się Tobie niezależnie od tego czy będzie to rabunek czy włamanie.
Wysokie koszty naprawy po zalaniu
Diagnoza po zalaniu laptopa jest druzgocąca i koszty przewyższają zakup nowego sprzętu? Mamy na to radę.
Lantre Care
Jesteśmy z Tobą niezależnie od sytuacji.
Jesteśmy z Tobą niezależnie od sytuacji. Z Lantre Care oszczędzisz sobie nieprzyjemności, a ulubionym urządzeniem Apple będziesz cieszyć się bez zmartwień.
... przyda Ci się Lantre Care
Poznaj koszt ubezpieczenia produktów Apple
Jak skorzystać z ubezpieczenia na produkty Apple?
Wybierz interesujący Cię sprzęt
Zapoznaj się z warunkami ubezpieczenia i wybierz z listy rozwijanej interesujący Cię pakiet i okres ubezpieczenia na karcie produtku
Cena ubezpieczenia zostanie doliczona do wartości zamówienia
Po przejściu do koszyka zobaczysz wartość produktu powiększoną o kwotę ubezpieczenia
Potwierdź i opłać złożone zamówienie
Otrzymasz wiadomość ze szczegółami polisy
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz korespondencję ze szczegółami polisy – Twoje ubezpieczenie zostało zawarte, a Twój sprzęt jest chroniony.
Jak zgłosić szkodę?
FAQ
ubezpieczenie przeznaczone jest dla Klientów:
- będących osobami fizycznymi, osobami prawnymi, lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej,
- będących klientami naszego sklepu,
- będących właścicielem urządzenia.
Ubezpieczenie przeznaczone jest dla naszego sklepu, którzy zdecydowali się na zawarcie umowy ubezpieczenia drogą sprzedaży zdalnej (przez call center lub Internet) – nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zakupu urządzenia.
Tak, podczas zakupu możesz ubezpieczyć wiele urządzeń i dla każdego z nich wybrać odpowiedni wariant ubezpieczenia.
Każdy ofertowany przez nas pakiet możesz kupić na okres 12, 24, lub 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy ubezpieczenia, nie później niż 3 dni od zakupu urządzenia w naszym sklepie.
Tak, ubezpieczenie działa 24 godziny na dobę na całym świecie. Naprawa, lub wymiana urządzenia w ramach ubezpieczenia może być realizowana wyłączenie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Suma ubezpieczenia stanowiąca górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela na jedno i wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe jest w przypadku wszystkich pakietów równa cenie zakupu urządzenia widniejącej na dowodzie zakupu. Sumy ubezpieczenia w przypadku przypadkowego uszkodzenia ekranu oraz przypadkowego uszkodzenia całego urządzenia ulegają zmniejszaniu o wartość zrealizowanych wcześniej świadczen ubezpueczeniowych. Od sumy ubezpieczenia ubezpieczyciel nie odejmuje kosztów transporty i wszelkich ekspertyz/konsultacji.
1. Formularz zgłoszenia szkody,
2. Dokument ubezpieczenia (wystawiona elektronicznie polisa),
3. Dowód zakupu ubezpieczenia,
4. Potwierdzenie zgłoszenia kradzieży na Policję (w przypadku kradzieży urządzenia),
5. Inne informacje i dokumenty, o jakie poprosi ubezpieczyciel, jeżeli będą niezbędne do ustalenia okoliczności powstania szkody, zasadności i wysokości roszczenia oraz realizacji świadczenia ubezpieczeniowego. Wszystkie dodatkowe informacje zostaną przekazane podczas zgłaszania szkody do ubezpieczyciela.
Reklamacje związane z zawieraniem lub wykonywaniem umowy ubezpieczenia ubezpieczający, ubezpieczony, uprawniony z umowy ubezpieczenia bądź ich spadkobiercy mogą złożyć do Ubezpieczyciela w formie:
- ustnej – telefonicznie pod numerem telefonu: 22 522 26 40 (od poniedziałku do piątku, w Dni Robocze w godzinach 8:00–16:00), lub osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela,
- pisemnej – przesyłką pocztową na adres korespondencyjny Ubezpieczyciela: ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa lub osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela,
- elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@mondial-assistance.pl
Ubezpieczyciel rozpatrzy reklamacje związane z zawieraniem lub wykonywaniem umowy ubezpieczenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu do 60 dni, o wydłużonym terminie rozpatrywania reklamacji wraz z uzasadnieniem składający reklamację zostanie poinformowany w formie pisemnej.
Ubezpieczający może bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia poprzez złożenie ubezpieczycielowi oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie:
- 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub 30 dni od dnia poinformowania Ubezpieczającego o zawarciu umowy ubezpieczenia, jeżeli umowa ubezpieczenia została zawarta przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – jeżeli Ubezpieczający jest osobą fizyczną i zawarcie umowy ubezpieczenia jest czynnością prawną niezwiązaną bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową Ubezpieczającego;
- - 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia – jeżeli Ubezpieczający jest przedsiębiorcą
Jeśli masz dodatkowe pytania...
Jeżeli masz dodatkowe pytania, lub chcesz poznać ofertę ubezpieczeniową możesz skontaktować się z nami:
Telefonicznie: +48 22 100 25 55
Mailowo: sklep@lantre.pl
Naszym partnerem jest: