Informujemy, że nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Polityce Prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies we wskazanych w niej celach (w tym profilowanie), prosimy o wyłączenie cookies w przeglądarce lub opuszczenie strony.
Service Pack Silver 12 MC do Apple iPad
Kod producenta: SPIPADSILVER12MC
- Typ Service Pack
- Przeznaczenie iPad
- Okres ochrony w pierwszym roku od zakupu
Skonfiguruj:
Service Pack - Pakiet Silver 1Y dla Apple iPad
Service Pack jest odpowiedzią na wymagania naszych klientów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń Apple w okresie trwania gwarancji podstawowej, a także w kolejnych okresach po jej zakończeniu.
Przeznaczenie: Apple iPad
Okres ochrony: 12 miesięcy od daty zakupu
Kategoria: Service Pack dla Apple iPad
Zakres usługi:
-
Wzbogacenie zakresu gwarancji podstawowej
-
Naprawa sprzętu w autoryzowanych serwisach Apple’a na terenie Polski
-
Realizacja door to door - bezpłatny transport od i do klienta
-
Pełna obsługa zlecenia serwisowego bez konieczności poświęcania czasu
-
Wydanie sprzętu zastępczego na czas naprawy
-
Protokół serwisowy potwierdzający zakres przeprowadzonych prac
-
Elektroniczna aktywacja na podstawie numeru seryjnego urządzenia
-
Możliwość zakupu usługi w ciągu 12 miesięcy od daty nabycia sprzętu
-
Możliwość przeniesienia Pakietu na nowego nabywcę
Czym jest service Pack?
Service Pack jest odpowiedzią na wymagania naszych klientów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń Apple w okresie trwania gwarancji podstawowej, a także w kolejnych okresach po jej zakończeniu, nawet do 48 miesięcy od daty zakupu.
Dlaczego warto wybrać Service Pack?
Service Pack powstał aby oszczędzić czas klientów Lantre, których sprzęt wymaga serwisu, a także zapewnić im maksymalny komfort działania w trakcie prowadzenia prac serwisowych dzięki dostarczeniu sprzętu zastępczego Apple’a, umożliwiającego kontynuowania wcześniej wykonywanych czynności.
Naprawa realizowana w autoryzowanych serwisach
Dzięki stałej współpracy z autoryzowanymi serwisami Apple’a, klient może mieć pewność, że wszystkie naprawy zostaną przeprowadzone w sposób profesjonalny, a także należycie udokumentowany odpowiednim protokołem.
Każdy znajdzie coś cla siebie
Pakiety Service Pack zostały dobrane w taki sposób, aby każdy klient mógł wybrać coś dla siebie – od krótszego okresu i uzupełnienia gwarancji podstawowej, aż po 4 letnie plany usługi serwisowej, dla wymagających, nieakceptujących kompromisów użytkowników, potrzebujących komfortu ciągłości pracy w przypadku awarii i pełnej obsługi zgłoszenia serwisowego. Każdy Pakiet może być przeniesiony na nowego nabywcę, a naprawy będą realizowane na podstawie wydanego wcześniej certyfikatu – dzięki takiemu rozwiązaniu Klient posiada istotny argument w momencie sprzedaży sprzętu.
Elastyczność oferty
Ceny pakietów są adekwatne do okresu świadczenia usługi oraz rodzaju urządzenia, którego dotyczą – im krótszy okres, tym niższa cena. Service Pack stanowi również znakomitą alternatywę cenową dla produktu Apple Care, czyniąc go jednym z najchętniej wybieranych produktów komplementarnych przez klientów Lantre.
Specyfikacja
Producent | Producent: Lantre |
---|---|
Kod producenta | Kod producenta: SPIPADSILVER12MC |
Typ | Typ: Service Pack |
Okres ochrony | Okres ochrony: w pierwszym roku od zakupu |
Przeznaczenie | Przeznaczenie: iPad |
Waga | Waga: 1.000000 |
Znak zgodności | Znak zgodności: CE |